reklama

Vianočná

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozmýšľal som nad okrúhlym stolom

v kuchyni, kde sa miešali

vône včerajška

o tom, či môj

aplikovaný Otec

má rád mňa, tento stôl, tento koláč

aj napriek tomu,

že som

ten stôl nerozpílil,

kúskami toho stola nerozmliaždil koláč,

koláč nenahádzal na biele steny,

potom len tak, nožom, čo bol na tom stole,

nezabil kamaráta z detstva,

lebo sa dotkol mojich kruhov.

A tak som aspoň povytŕhal pár dopravných značiek,

a prišliapol sedem slimákov,

lebo zabíjať kamaráta, to mi nie je po chuti

a povedal mu pár

úprimných slov,

ktoré si vypočul večer po práci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bol dojatý.

Na oplátku mi poslal návykové látky.

Podľa nápisu na obale som usudzoval,

že sú len dobré - a to na všetko.

A povedal:

"Užívaj ich v mieri."

Matej Oravec

Matej Oravec

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bicykel, káva, kamaráti, muzika Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu