reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Oravec

Matej Oravec

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bicykel, káva, kamaráti, muzika Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vianočná

Matej Oravec

Vianočná

  • 25. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 131x
  • 0
Dynamický opis

Matej Oravec

Dynamický opis

  • 29. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Londýn v Žiline

Matej Oravec

Londýn v Žiline

To, že v Žiline by mala vzniknúť nejaká nová kaviareň, navyše v najhlbšom centre, by som ešte včera ráno označil za blud, veď je ich tam aj tak na tucty... Mýlil by som sa. Po dlhšom čase mimo som mal konečne možnosť prejsť sa doma a do očí mi udrela kaviareň London na ulici Jozefa Vuruma. A samozrejme, že mi to nedalo nevyskúšať.

  • 24. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Míting

Matej Oravec

Míting

Reklama sa robí a keď je jej veľa, ba aj priveľa , tak zvykne do hlavy nejaké to svoje posolstvo vtĺcť. V autobuse mi miečo také vtĺkol do hlavy plagát a ešte jeden plagát a ešte jeden plagát, ktorý nás pozýval na stretnutie s Ficom a jeho kamarátmi. Bonus mal byť Drišľak a Rozsutec. Tak teda, pome skúsiť.

  • 24. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mobil

Matej Oravec

Mobil

Ráno. Počujem tú najhoršiu melódiu na svete. To nie je môj vkus. Z mobilu. S polootvorenými očami stláčam odklad o 5 minút, ktoré sa v tej situácii zdajú o 5 minút kratšie. Po dlhom presviedčaní vstanem, už mi zvoní mobil s pripomienkou, že mám týpkovi doniesť požičané rukavice.

  • 8. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Cesta okolo sveta

Matej Oravec

Cesta okolo sveta

Vraj do USA ďaleko. Ale sú tu slová. Symbol Slovenska? Trebárs Tatry. A USA? Socha slobody? Ale to bude rýchla cesta... Tatry - kameň - socha - Socha slobody. Takto sa dá precestovať svet... A začnem v Prahe.

  • 7. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Hej, ale o čom

Matej Oravec

Hej, ale o čom

Asi hodinka po obede, ktorý som vychválil snáď ešte viac, ako ten predtým a to opäť nie zo slušnosti. Už som do seba stihol naliať aj tú obligátnu kávu, pravdepodobne práve vďaka ktorej mám teraz chuť niečo písať, dať zo seba von aspoň n-tinu tej masy blbostí, ktoré mi víria hlavou.

  • 30. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 166x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu